کارخانه تولید دستکش لاتکس | برند های معروف تولید کننده آن

کارخانه تولید دستکش معاینه لاتکس در داخل ایران باعث کاهش قیمت تمام شده آن برای خرید عمده محصول است و شرکت هایی از جمله شرکت حریر ایران، شرکت مانا پوشش و رزمریم و غیره به تولید انواع دستکش در ایران هستند.

استفاده از دستکش لاتکس قدمت صدساله دارد دستکش لاتکس در دو مدل تولید می شود دسته ای اول آن برای انجام عمل های جراحی یا دستکش لاتکس آزمایشگاهی و دسته دوم آن هم برای انجام معاینات خریداری می شود.

دستکش لاتکس در ایران در شرکت های مانند حریر ایران،شرکت طبی سلامت تهران،و رز مریم و غیره را می توان نام برد و برای خرید این نوع محصول می توان به نمایندگی های آن از جمله نمایندگی فروش دستکش رز مریم و غیره مراجعه کرد.

تولید دستکش لاتکس به خاطر وابستگی آن به لاتکس باعث جلوگیری از ورود محصولات خارجی به کشور شده است چون این ماده دارای قیمت ثابت جهانی است .

تولید کنندگان چینی نمی توانند مانند محصولات دیگر دامپینگ کرده و بازار های بین المللی را تحت تاثیر قرار دهد دستکش لاتکس بسیا با دوام و انعطاف پذیر است.

اما بزرگترین عیب دستکش لاکتس ممکن است برخی افراد به ماده لاتکس حساسیت داشته باشند و با این وجود در بین انواع دستکش های پزشکی طرفداران زیادی دارد و یک تولید کننده دستکش کار و دستکش کارگری و انواع مختلف آن مانند دستکش ایمنی،دستکش ضد برش،دستکش ضد حرارت و خط تولید دستکش نیتریل و غیره را می توان نام برد.

کارخانه تولید دستکش لاتکس | برند های معروف تولید کننده آن

کارخانه تولید دستکش لاتکس در کشور

کارخانه تولید دستکش لاتکس در کشورکارخانه تولید دستکش لاتکس می توان به کارخانه شرکت حریر ایران اشاره کرد که 80درصد تولید این کارخانه به دستکش لاتکس جراحی وپزشکی اختصاص یافته است دستکش لاتکس دستگاه تولید پرسود است که با سرمایه اندک می توانیم سودی فوق العاده داشته باشیم و بازار فروش دستکش نسبتا خوب است.

تولید دستکش در چهار بخش انجام می شود دستکش های یک بار مصرف،دستکش های پلاستیکی،دستکش های صنعتی،دستکش جراحی، دستکش لاتکس حریر و غیره است.

چراکه قیمت دستگاه تولید هریک از این دستکش ها متفاوت است مثلا قیمت دستگاه تولید دستکش  یکبار مصرف نایلونی حدود 100میلیون است که 40میلیون تومان برای دستگاه دوخت و 60میلیون تومان برای دستگاه تولید نوار پلاستیکی است.

فروش دستکش لاتکس به قیمت درب کارخانه

فروش دستکش لاتکس به قیمت درب کارخانه

طبیعتا خرید هر محصول از کارخانه و بدون حضور واسطه یا دلال امری بی ضرر برای اقتصاد،تجار و مصرف کنندگان میباشد.

فروش دستکش لاتکس به قیمت درب کارخانه را می توان از نمایندگی ها شرکت که در بعضی شهرها وجود دارد و یا از طریق سایت یا وب سایت اینترنتی با قیمت روز درب کارخانه تهیه کرد چون با حذف واسطه محصول به فروش می رسد.

خرید ارزان ترین دستکش در بازار

خرید ارزان ترین دستکش در بازارخرید ارزان ترین دستکش در بازار همیشه کیفیت خوبی ندارد و ممکن است نسبت به یک دستکش گیلان گران قیمت بر کیفیت پایین تری داشته باشد  برای اطلاع از دستکش های ارزان با مراجعه به سایت ها است که قیمت های مختلف در آنها ذکر شده است.

در کل قیمت دستکش لاتکس در ایران ارزانتر و باصرفه تر میباشد.

خوشبختانه انواع مختلفی از دستکش لاتکس در بازار ایران به خصوص بازار دستکش پزشکی ایران در رنگ و کیفیتهای مناسب موجود است.

تهیه دستکش در بسته بندی های مختلف

تهیه دستکش در بسته بندی های مختلفدستکش در بسته بندهای مختلف در بازار موجود است بسته بندی بسیار مهم است چون در واقع بسته بندی نوعی احترام به مشتری محسوب می شود.

بسته بندی دستکش باید باعث عدم جذب و دفع رطوبت عدم نفوذ نور و حفظ رعایت بهداشت این فراورده است بسته بندی از پاره شدن دستکش و خراب شدن دستکش در حین جابجایی و توزیع جلوگیری می کند.

برای این کار باید از دستگاهای بسته بندی مناسب استفاده کرد این دستگاهای بسته بندی باید با انواع گوناگون دستکش ظرفشویی،لاتکس،دستکش های یک بار مصرف و دستکش وینیل باشد.

تفاوت انواع دستکش ها در چیست؟

تفاوت انواع دستکش ها در چیست؟اولین عاملی که باعث تمایز انواع دستکش می شود جنس آن ها است و تفاوت دیگر مانند مزایا و معایب دستکش، هزینه، راحتی، میزان مقاومت دستکش، حساسیت و دقت در لمس آن می باشد انتخاب نوع دستکش علاوه بر ایران موارد به نوع کار مورد استفاده است

برند های معروف تولید کننده دستکش لاتکس

برند های معروف تولید کننده دستکش لاتکس

برندهای زیادی از دستکش لاتکس در بازار وجود دارد که انتخاب بهترین برند به چگونگی ساخت دستکش و نوع مواد اولیه موجود در آن و کیفیت آن بستگی دارد که برندهای ازجمله دستکش آزمایشگاهی با برند تی تی مالزی، دستکش جراحی با برند تی تی مالزی، دستکش معاینه تی جی مدیکال مالزی و دستکش معاینه وینیل ووکسی ،دستکش لاتکس مشکی گلاری تاچ مالزی،دستکش لاتکس spa و دستکش جراحی یا نگزانک چین و غیره را می توان نام برد.