قیمت عمده دستکش لاتکس | عمده فروشان آن در کشور

قیمت عمده دستکش لاتکس | عمده فروشان آن در کشور
دستکش های پزشکی برای محافظت از بیمار و اعضا و کادر پزشکی هنگام تماس با اجزای مختلف در محیط پزشکی استفاده می شود.

دستکش لاتکس یکی از مهم ترین ابزار مورد استفاده در تمامی بیمارستان ها میباشد.

این دستکش ها بسیار راحت ، با دوام هستند.

دستکش ها معمولا در انواع جنس های وینیل ،لاتکس، نیتریل و غیره تولید میشوند و شامل انواع مدل های استریل و غیر استریل ، نایلونی و نایکلسی میباشند و به دلیل راحتی هنگام استفاده نوعی مزیت به حساب می آیند.

پودر به عنوان روان کننده دستکش های پزشکی شناخته میشود.

در تهیه این دستکش ها از پودر نشاسته ذرت استفاده میشود به دلیل اینکه تحریک کننده نیست. قیمت عمده دستکش لاتکس بدون پودر بستگی به نمایندگی ها و عمده فروشان دارد که در زیر به آن میپردازیم .قیمت عمده دستکش لاتکس | عمده فروشان آن در کشور

قیمت عمده دستکش لاتکس

قیمت عمده دستکش لاتکسقیمت دستکش معاینه و قیمت دستکش جراحی بستگی به مدل مورد استفاده دارد. این دستکش ها شامل انواع کم پودر و بی پودر و نیتریل میباشد . شرکت هایی مثل OP Perfect , SPA , AT MED تولید کننده عمده این دستکش ها در سطح بین المللی هستند .

قیمت عمده دستکش لاتکس نسبتا بی ثبات است . به دلیل اینکه این محصول از لاستیک طبیعی تولید شده است . بنابر این خطر کمبود مواد اولیه که همان لاستیک طبیعی است وجود دارد .
اما در مقابل قیمت دستکش نیتریل دارای ثبات بیشتری میباشد چون از لاستیک مصنوعی ساخته شده است .

دستکش های لاتکس راحت ، انعطاف پذیر و راحت ، با محافظت متوسط هستند که برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند اصلا مناسب نیستند .
دستکش های وینیل کم هزینه و به صرفه ، ساخته شده از پی وی سی PVC ، نرم و راحت، فاقد لاتکس و دارای دوام کمتر هستند .
دستکش های نیتریل دارای محافظت بالا ، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و سوراخ شدن هستند.

عمده فروش دستکش لاتکس

عمده فروش دستکش لاتکسپخش دستکش نیتریل و دستکش تاپ گلاو، دستکش وینیل لیفن به صورت عمده معمولا به صورت خرید کارتنی می باشد . و معمولا در کارتن ها 10 بسته از دستکش انتخابی موجود میباشد . برای مثال نمونه ای از لیست قیمت دستکش لاتکس در زیر مشاهده میکنید .

دستکش لاتکس کم پودر پروکسم تایلند  قیمت : 20000 – 22000

دستکش لاتکس کم پودر اس پی ای SPA  قیمت :  21500- 22000

دستکش نیتریل نیتکس NITEX   قیمت : 22000 تا 24000

نمونه بالا قیمت دستکش لاتکس لارج در یک نمایندگی دستکش نیتریل میباشد . افرادی که به لاتکس یا پودر حساسیت دارند از دستکش های نیتریل استفاده میکنند چون این دستکش ها فاقد پودر است و از لاستیک مصنوعی ساخته شده است .

دستکش های نیتریل در برابر لاتکس 3 برابر مقاومت بیشتر در برابر سوراخ شدگی دارند . این نکته در دنیای پزشکی بسیار با اهمیت است .

 

صادرات دستکش لاتکس به سایر کشورها

صادرات دستکش لاتکس به سایر کشورهابا سفر دکتر رضا مسائلی ،مشاور وزیر و مدیر کل تجهیزات پزشکی به تبریز و راه اندازی خط دوم تولید ذستکش لاتکس،دستکش لاتکس spa ، وینیل و نیتریل در منطقه آزاد ارس جلفا ظرفیت تولیدی شرکت آذر تجهیز طب ارس به 60 میلیون جفت دستکش لاتکس رسیده است .

تا کنون بالغ بر 20 میلیون جفت دستکش جراحی و 10 میلیون جفت دستکش معاینه توسط این شرکت تولید و روانه بازار شده است . به همین علت توانایی صادرات 5 میلیون یورویی به سایر کشورها فراهم شده است .

برند های معروف تولید کننده دستکش درکشور

برند های معروف تولید کننده دستکش درکشورشرکت های مطرحی در رمینه تولید دستکش در کشور وجود دارند . شرکت های  آذر تجهیز طب ارس، آوا طب آسیا، آرمین طب کارون، اهورا طب پاسارگاد،  گاما طب آسیا، ستاره پزشکی ایما، ایران فارمیس و .. از مطرح ترین این شرکت ها هستند .

فروشندگان برتر دستکش لاتکس در کشور

فروشندگان این دستکش ها داروخانه ها مراکز فروش لوازم پزشکی فروشگاه های لوازم بهداشتی و وبسایت های ایرانی میباشند که بر حست نیاز میتوان از هر کدام از این مراکز برای خرید اقدام نمود