قیمت دستکش جراحی مالزی | عرضه مستقیم دستکش در کشور

دستکش جراحی یکی از تجهیزات مورد نیاز پزشکی به شمار می رود که توسط پزشکان جراح در اتاق عمل مورد کاربرد قرار می گیرد. دلیل استفاده از این نوع دستکش ها عموماٌ به این خاطر است که از تماس عفونت ها و آلودگی های موجود با دست خودداری شده و در نتیجه بهداشت کلی رعایت گردد.

اما باید عنوان داشت که هر یک از دستکش هایی که با عنوان دستکش جراحی مورد استفاده توسط تیم پزشکی در بیمارستان قرار می گیرند، متشکل از برند هایی می باشند که هر یک از این برند ها نیز اختصاص به کشور های متعددی دارند.

به عنوان مثال می توان دستکش مالزی را نام برد که توسط کشور مالزی، اما در برند های متعددی همچون برند لاتکس و … به بازار ایران وارد شده است.

هم چنین با توجه به وارداتی بودن این محصول، باید بیان داشت که قیمت دستکش جراحی مالزی نسبت به محصولات ایرانی، سطح بیشتری را شامل می شود که برای دستیابی به قیمت مناسب تر آن، مراکز عرضه مستقیم این محصول که به عنوان مراکز پخش فعالیت دارند، بهترین مسیر موجود تلقی می شوند.

قیمت دستکش جراحی مالزی | عرضه مستقیم دستکش در کشور

قیمت دستکش جراحی مالزی

قیمت دستکش جراحی مالزی

مالزی از جمله کشور هایی است که تولید کننده انواع دستکش جراحی بوده و این نوع دستکش لاتکس آزمایشگاهی را به بازار های مختلف جهانی از جمله بازار ایران وارد می سازد.

به همین سبب می توان با تنوعی از برند هایی که هر یک متعلق به این کشور هستند و به عرضه با کیفیت ترین دستکش های جراحی به ایران پرداخته اند، مواجه شد.

اما در مورد قیمت دستکش جراحی مالزی که شامل برند دستکش لاتکس و بسیاری از برند های معتبر دیگر می شود، باید گفت که با توجه به این موارد، سطوح متفاوتی را در بر می گیرد:

  • جنس
  • اندازه و سایز

فروش ارزان ترین دستکش جراحی

فروش ارزان ترین دستکش جراحیشاید این امکان فراهم نباشد که دستکش جراحی ارزان را بتوان از هر جایی تهیه کرد، اما به طور قطع هنوز هستند مراکزی که با توجه به امر مشتری مداری، این نوع دستکش ها را نیز به قیمت ارزان تر از بازار به مشتریان می فروشند.

برای نمونه می توان همین مرکز را نام برد که انواعی از دستکش لاتکس حریر ارزان اما با کیفیت را به مشتریان ارائه می دهد. یکی از محصولاتی که در قالب دستکش جراحی توسط این مرکز برای خریداران موجود می باشد، دستکش وینیل است که دارای این مشخصه ها می باشد:

  • قابلیت کشسانی مناسب
  • بدون ایجاد حساسیت
  • جنس فوق العاده
  • سایز بندی متنوع

پخش عمده دستکش جراحی در کشور

پخش عمده دستکش جراحی در کشور

با تولیدات مناسبی که در حوزه تولید دستکش از جمله دستکش جراحی صورت گرفته، حالا نمونه های بسیار درجه یکی از این نوع دستکش ها در بازار موجود گشته اند که توسط مراکز پخش در قسمت های مختلف فروش توزیع گشته و توانسته اند جلب رضایت حداکثری مشتریان را به همراه آورند. برای دستکش های فوق، این تعاریف را می توان ارائه داد:

  • طبق آخرین و جدید ترین دانش تولیدی ساخته شده اند.
  • دارای استاندارد و اصول بهداشت کافی می باشند.
  • بنابراین بهترین گزینه برای پزشکان جهت انجام عملیات جراحی محسوب می شوند.

لیست شرکت های تولید کننده دستکش جراحی

لیست شرکت های تولید کننده دستکش جراحی

شرکت هایی که در حیطه تولید دستکش های جراحی به فعالیت پرداخته اند، تا کنون موفقیت های بسیاری را از آن خود نموده و توانسته اند محصولاتی را به بازار عرضه نمایند که از هر لحاظ مناسب و ایده آل می باشند.
با وجود تولیدات موثر همین شرکت هاست که اکنون بسیاری از جراحی ها به کمک این دستکش ها صورت گرفته و از بروز هر نوع آلودگی های خطرناک نیز جلوگیری به عمل آمده است.

اگر به عنوان خریدار عمده تصمیم به خرید از انواع این دستکش ها را دارید، می توانید برای مشاهده لیست شرکت های تولید کننده و انتخاب یک شرکت جهت خریداری محصولات آن با یک برند خاص، از فروشندگان مجاز که در این عرصه فعال هستند، کمک بگیرید.
در این صورت هم با لیست شرکت های عرضه کننده دستکش جراحی مواجه خواهید شد و هم می توانید به لیست قیمت این دستکش ها که در نوع خود بی نظیرند و بسیار پر فروش می باشند، دست پیدا کنید:

  • قیمت دستکش لاتکس حریر
  • قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت
  • قیمت دستکش نیتریل

عرضه مستقیم دستکش جراحی در کشور

عرضه مستقیم دستکش جراحی در کشوربا عرضه مستقیم دستکش جراحی توسط مراکز پخش، دیگر نیازی نیست بخاطر وجود واسطه ها در جریان فروش، هزینه بیشتری را برای خرید این محصولات متحمل شوید.
با وجود این مراکز، در صورت تمایل می توانید سفارشات خود را به نمایندگی های این مراکز سپرده تا عرضه و فروش دستکش جراحی به صورت مستقیم و با بهترین شرایط به شما خریداران گرامی صورت پذیرد. علاوه بر این توسط این مراکز می توانید اقداماتی نظیر این موارد را نیز انجام دهید:

  • استعلام قیمت دستکش پلاستیکی
  • خرید دستکش معاینه