قیمت دستکش لاتکس spa | تولید دستکش در سایز های مختلف

امروزه قیمت دستکش لاتکس spa که یکی از مهمترین محصولات خریداری شده در تمامی سایت های اینترنتی به شمار می آید، بسیار مناسب است.

برای مراقبت های بهداشتی علاوه بر استفاده از انواع دستکش های پلاستیکی از گان یکبار مصرف بیمارستانی در مراکز درمانی و دندانپزشکی ها یا در فروشگاه ها و یا حتی در بسیاری از  خانه ها به راحتی یافت می شود اما دستکش لاتکس spa نوع خاصی از این دستکش ها می باشد که صرفا برای استفاده در مراکز درمانی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: قیمت لباس اسکراب زنانه

جنس این دستکش ها نوع خاصی از پلاستیک می باشد که از این مواد در تولید آستین یکبار مصرف نایلونی  نیز استفاده می گردد که در دستکش ها علاوه بر ان از پودر جاذبی که در تولید آنها به کار رفته است مانع از جذب رطوبت زیاد می شوند و این دلیل افزایش استفاده ازین دستکش هاست.

قیمت دستکش لاتکس spa | تولید دستکش در سایز های مختلف

قیمت دستکش لاتکس spa

قیمت دستکش لاتکس spa

مقاومت و کشسانی بالایی که این دستکش ها دارند سبب شده تا مصرف آنها روز به روز بیشتر شده و این باعث شده تا قیمت دستکش لاتکس spa اندکی افزایش یابد البته افزایش قیمت لاتکس در ایران و سایر مواد اولیه ای که در تولید این دستکش ها مصرف می شوند  نیز در این موضوع بی تاثیر نیست.

قیمت دستکش لاتکس با توجه به سایز و اندازه و ساق بلند یا کوتاه بودن آنها متفاوت محاسبه میشود.برای جراحی از دستکش جراحی ساق بلند استفاده می شود که به طبع قیمت بالاتری نسبت به انواع ساق کوتاه آن دارد.

بیشتر بخوانید: لباس فرم کلینیک دندانپزشکی

از آن گذشته قیمت هر برند تولید کننده ممکن است با برندهای دیگر تفاوت داشته باشد. شرکت هایی مانند: دستکش لاتکس رز مریم که در زمینه تولید این محصولات سرآمد هستند به دلیل کیفیت بالاتر محصولات خود از قیمت بالاتری برای این محصولات بهره می برند.

حراجی دستکش لاتکس

حراجی دستکش لاتکس گسترش روز افزون استفاده از دستکش جراحی و دستکش های لاتکس در بیمارستان ها و دندانپزشکی ها سبب شده تا روز به روز به تعداد مصرف کنندگان این محصول اضافه شود و بنابراین قیمت حراجی دستکش لاتکس برای جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان اندکی کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: قیمت روپوش سفید آزمایشگاهی

عرضه کنندگان محصولات پزشکی بخاطر سود بسیاری که از جانب فروش این دستکش ها نصیب شان می شود، سالانه حراجی هایی برای فروش این وسایل برپا می کنند که انصافا با استقبال خوبی هم مواجه می شوند.

نمایندگی فروش دستکش لاتکس

نمایندگی فروش دستکش لاتکسمانند هر محصول دیگری، دستکش لاتکس الیت نیز در سراسر کشور نمایندگی هایی از هر شرکت تولید کننده دارد.

بزرگترین نمایندگی های این محصول در شهر تهران قرار گرفته اند و به طبع شهرهای بزرگ نسبت به شهر های کوچک نمایندگی های بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید: کلاه جراحی پارچه ای زنانه

در میان این نمایندگی ها تعدادی با توجه به نیازهای گسترده در حوزه پزشکی وجود دارد که انواع تجهیزات پزشکی از جمله روتختی یکبار مصرف رولی و کلاه اسکراب دندانپزشکی عرضه می نمایند و مراکزی را تحت عنوان وارد کننده دستکش وینیل راه اندازی کرده اند که این باعث تعادل در بازار عرضه و تقاضا می شود.

توزیع بدون واسطه دستکش لاتکس

توزیع بدون واسطه دستکش لاتکسشرکت سینا پارس آریا از سال ۱۳۸۲ با بهره گیری از نیروهای متخصص و جوانان توانا با سنجش نیاز کشور در زمینه ی تولید وسایل پزشکی شروع به کار کرده است.

این شرکت امروزه یکی از معتبرترین  نمایندگی  دستکش نیتریل به حساب می آید و به علاوه توانسته است دستکش های لاتکس و دستکش وینیل را با کمترین قیمت ممکن تولید و اقدام به توزیع و پخش دستکش وینیل بدون واسطه کرده است.

بیشتر بخوانید: آستین یکبار مصرف نایلونی

بساری از کارخانجات و شرکت های سازنده با حذف واسطه ها و مناسب تر شدن قیمت از طریق توزیع به صورت اینترنتی توانسته است بسیاری از مشتریان را به این روش تهیه و خرید سوق دهد.

سایز بندی دستکش لاتکس

سایز بندی دستکش لاتکس

دستکش های لاتکس در انواع سایز ها امروزه در دسترس مشتریان قرار گرفته است. اما طبق بررسی های انجام شده بیشترین استفاده از این دستکش ها در مراکز درمانی و بیمارستان ها در سایز کوچک یا اسمال می باشد.

بیشتر بخوانیدقیمت گان جراح استریل

برای انتخاب سایز مناسب خود برای استفاده از دستکش های لاتکس باید به پهنای کف دست خود دقت کنید.

منظور از پهنای کف دست طول چهار انگشت می باشد. بر اساس این مبنا دستکش های لاتکس در چهار سایز مختلف اسمال، مدیوم، لارج و ایکس لارج تولید و به بازار لوازم پزشکی عرضه شده اند.