دستکش لاتکس مالزی | واردات دستکش

دستکش لاتکس مالزی spa glove تولید شرکت تاپ گلاو مالزی است. این دستکش به خاطر نوع مواد به کار رفته در آن خاصیت کشسانی خوبی برخوردار است. جنس این دستکش از لاستیک طبیعی لاتکس و سفید رنگ می‌باد. این دستکش از قسمت سرآستین بر روی دست محکم و ثابت شده و از سر خوردن آن به طرف پایین جلوگیری می‌نماید.
به هنگام مرطوب و یا خشک بودن دستکش، سطح خارجی آن دارای مقاومت کافی جهت امنیت مصرف‌کننده و مطمئن گرفتن ابزار می‌شود. لایه داخلی آن دارای پوشش پلیمری و سیلیکونی می‌باشد که این دو ویژگی موجب کاهش حساسیت و سهولت در پوشیدن دستکش می‌شود.

دستکش لاتکس علاوه بر مصارف پزشکی در حوزه‌های دیگری مانند صنایع غذایی و بهداشتی و آرایشی و همینطور مصارف خانگی کاربرد بسیاری دارد.

دستکش لاتکس مالزی | واردات دستکش

واردات دستکش مالزی

واردات دستکش مالزیبر اساس آمار گمرک در هفت ماه پیش از مهر ماه سال جاری، بیش از 313 تن دستکش جراحی وارد ایران شده است. کشور مالزی با صادرات 229 تن و 113 کیلوگرم دستکش جراحی به کشور با ارزش دلاری 1.547.381 و ارزش ریالی 47.652.091.515 در رتبه اول و پس از آن هند با صادرات 49 تن و 616 کیلوگرم به کشور با ارزش دلاری 275.029 و ارزش ریالی 8.448.759.800 در رده دوم قرار دارد.
گفتنی است دستکش از 17 کشور جهان از جمله مالزی، آلمان، ایتالیا، چین، فرانسه، هنگ‌ کنگ، اتریش، امارات متحده عربی و جمهوری کره وارد ایران شده که در این میان مالزی سهم بالایی از صادرات دستکش به ایران را داشته است.

فروش دستکش لاتکس زیر قیمت بازار

فروش دستکش لاتکس زیر قیمت بازار

دستکش لاتکس یکی از مهمترین محصولاتی است که استفاده و کاربرد زیادی در بیمارستانها و مکان‌های دیگر دارد. این دستکش را می‌توان به صورت عمده و قیمت مناسب در فروشگاهها و حتی به صورت اینترنتی خریداری نمود.
دستکش‌های لاتکس جزو دستکش‌های پزشکی هستند که در طول آزمایشات پزشکی و دیگر پروسه‌ها برای جلوگیری از انتقال آلودگی به بیمار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بورس فروش دستکش لاتکس

بورس فروش دستکش لاتکس

 

دستکش لاتکس کم پودر در سایزهای کوچک و متوسط و بزرگ با برندهای مختلف در بازار به فروش می‌رسد.
دستکش‌های لاتکس از گوناگونی مدل برخوردار است که سبب می‌شود لیست قیمت آن مورد تقاضا قرار گیرد. دستکش‌های لاتکس در ایران با وجود این که با درصد بالایی واردات از کشورهای خارجی صورت می‌پذیرند اما می‌توان نمونه‌های محصولات تولید داخلی آن را نیز در بازار و داروخانه‌ها مشاهده نمود.
برخی از شرکت‌های مختلف مانند شیک، حریر ایران و رز مریم توانسته‌اند انواع دستکش‌های لاتکس را تولید نمایند و با قیمتی خوب در اختیار مصرف‌کنندگان و مراکز بهداشتی و درمانی قرار دهند.
قیمت دستکش لاتکس حریر، قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت و قیمت دستکش نیتریل با توجه به نوع آن متفاوت می‌باشد.

جنس های مختلف دستکش

جنس های مختلف دستکشجنس‌های مختلف دستکش:

  • دستکش لاتکس
  • دستکش نیتریل
  • دستکش وینیل

لاتکس از مایع شیری رنگی که از درختی به نام hevea brasiliensis گرفته می‌شود، ساخته می‌شود. دستکش لاتکس برای استفاده راحت‌تر و منعطف‌تر است. معمولا برای محیط‌های آشپزی، آزمایشگاهی و معایناتی که نیاز به انجام کار دقیق با دست است، مناسب می‌باشد.
نیتریل از پلیمر سه‌گانه مصنوعی ات که از طریق لاستیک یکبار ولکانیزه شده بدست می‌آید. نیتریل بسیار منعطف و مقاوم در برابر پارگی است. این دستکش همانند دستکش وینیل جایگزین مناسبی برای افراد دارای حساسیت به دستکش لاتکس است و می‌توان برای خرید و اطلاع از قیمت دستکش پلاستیکی به نمایندگی دستکش نیتریل مراجعه کرد.
دستکش وینیل از مواد مصنوعی متشکل است از کلرید پلی وینیل و روان‌کننده‌هایی که از مواد نرم ساخته شده‌اند. این دستکش‌ها آلرژی‌زا نبوده و جایگزین مناسبی برای دستکش‌های لاتکس می‌باشند. دستکش‌های وینیل، دستکش‌هایی چندمنظوره برای استفاده‌های عمومی و فعالیتهایی که نیاز به دقت لمسی در کار وجود ندارد، می‌باشند. در واقع دستکش‌های وینیل نوعا ضخیم‌تر و گشادتر از دستکش‌های لاتکس و نیتریل می‌باشند. از این دستکش‌ها معمولا در تمیزکاری، نقاشی، مونتاژکاری، محیط‌های آزمایشگاهی و آشپزی استفاده می‌شود

رنگ بندی دستکش لاتکس

رنگ بندی دستکش لاتکس

دستکش لاتکس برای محافظت ازدست و رعایت مسائل بهداشتی تولید می‌شود. کاربرد اصلی آن‌ها در صنعت پزشکی و به طور گسترده در برنامه‌های پزشکی و دندانپزشکی که نیاز به انجام کار دقیق با دست است می‌باشد. این دستکش‌ها به دو صورت دستکش لاتکس پودردار و دستکش لاتکس بدون پودر عرضه می‌شوند.
پودر به عنوان روان‌کننده دستکش‌ها استفاده می‌شود و پوشیدن آنها را برای شما راحت‌تر می‌کند. پودر به کار برده شده عمدتا پودر نشاسته ذرت بوده و پایداری خوبی در برابر اسید و باز و حرارت دارد.
دستکش‌های لاتکس در انواع سایز و رنگ‌بندی موجود می‌باشد که می‌توان با مراجعه به فروشگاه‌ها و یا صورت اینترنتی خریداری نمود.

.