خرید دستکش لاتکس | مقایسه دستکش لاتکس با دیگر دستکش ها

خرید دستکش لاتکس امروزه به صورت اینترنتی از طریق سایت فروشگاه های اینترنتی معتبر امکان پذیر می باشد. به دلیل اینکه دستکش لاتکس از موارد و وسایل روزمره استفاده شده در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و … می باشد، یکی از مهم ترین محصولات کلیه فروشگاه های اینترنتی به شمار می رود.
دستکش های لاتکس یکی از انواع دستکش های پزشکی هستند که در طی انجام آزمایشات پزشکی و دیگر پروسه ها، از انتقال بیماری بین مریض و پزشک جلوگیری می کنند.

خرید دستکش لاتکس | مقایسه دستکش لاتکس با دیگر دستکش ها

خرید دستکش لاتکس

خرید دستکش لاتکسخرید عمده و جزئی دستکش لاتکس در انواع مختلف دستکش لاتکس spa ، بدون پودر،با پودر کم، دارای پودر و همچنین در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ، در تمامی برندها با نازلترین قیمت بازار، هم اکنون از طریق سایت های معتبر فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر می باشد.

برند های معروف دستکش

برند های معروف دستکش یکی از برندهای معروف در صنعت دستکش، دستکش با برند لاتکس می باشد. این  دستکش جراحی ها بسیار راحت و دارای انعطاف
پذیری بالایی هستند. دستکش لاتکس می تواند برای بعضی از مصرف کنندگان خود منجر
به واکنش های آلرژیک شود.
دستکش های نیتریل و وینیل از دیگر برندهای معروف دستکش هستند.
مواد به کار رفته شده در دستکش نیتریل باعث شده که علاوه بر انعطاف پذیری بالا، در
برابر پارگی نیز مقاومت بالایی داشته باشد. همچنین این دستکش می تواند برای افرادی که به دستکش لاتکس حساسیت دارند، مورد استفاده قرار گیرد.
دستکش وینیل از روان کننده هایی که دارای مواد نرم هستند و همچنین از مواد مصنوعی که از کلرید پلی وینیل ساخته شده است، به دست می آید. این دستکش وینیل برای فعالیت های عمومی که نیاز به دقت چندانی ندارند، کاربرد فراوانی دارد. به علاوه قیمت دستکش وینیل نسبت به سایر برندهای دیگر و کارایی آن، بسیار مقرون به صرفه است.

فروش دستکش لاتکس به قیمت درب کارخانه

فروش دستکش لاتکس به قیمت درب کارخانهبزرگترین مجموعه از برندهای مختلف ایرانی و خارجی در حوزه دستکش های پزشکی، به وسیله بازرگانی رزمد، گرد هم جمع شده اند تا خریداران و فروشندگان بتوانند نیازهای خود را براحتی تأمین نمایند. شما عزیزان به راحتی می توانید دستکش های لاتکس را به قیمت درب کارخانه بخرید و بفروشید.

صادرات دستکش لاتکس

صادرات دستکش لاتکساین نکته حائز اهمیت است که ایران در زمینه صادرات دست لاتکس فعالیت دارد که این امر باعث شده که تولیدی های فراوانی در این زمینه آغاز به تجارت کنند و با شرکت های بازرگانی مربوطه همکاری داشته باشند.
تولید دستکش لاتکس در ایران تبدیل به یک حرفه پیشرفته شده است. به همین دلیل، اکثراً صادرات این محصول به کشورهای زیر صورت می گیرد:

  • افغانستان
  • پاکستان
  • عراق

و … .

مقایسه دستکش لاتکس با دیگر دستکش ها

مقایسه دستکش لاتکس با دیگر دستکش ها با توجه به موادی که در دستکش های لاتکس به کار رفته است، این دستکش ها برای برخی از افراد آلرژی زا هستند و برای آنان ایجاد حساسیت می کنند.
دستکش های وینیل و نیتریل بر خلاف دستکش های لاتکس آلرژی زا نیستند و می توانند جایگزین مناسبی برای افرادی که به دستکش لاتکس حساسیت دارند، باشند.
دستکش های لاتکس کاملاً به دست می چسبند. در حالی که دسکش های وینیل کاملاً به دست نمی چسبند و نسبت به نوع لاتکس، گشادتر و ضخیم تر هستند.
دستکش یکبار مصرف بدون پودر ساخت کشور مالزی می باشد. ضد حساسیت بودن این محصول، باعث شده که نسبت به سایر دستکش های یکبار مصرف دیگر، متمایز باشد.
اکنون به مقایسه قیمت دستکش لاتکس حریر و قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت با قیمت دستکش جراحی و قیمت دستکش پلاستیکی میپردازیم.
دستکش های پلاستیکی به دلیل ساختاری ساده، نسبت به انواع دیگر، دارای قیمت پایین تری می باشد.
دستکش لاتکس اپی پرفکت به دلیل حساسیت در ساخت و استفاده از خالص ترین نوع لاتکس و کمترین میزان مواد شیمیایی و مرغوب ترین نوع آنها در فرآیند تولید و همچنین تولید شده با استفاده از قالب های سرامیکی و متناسب با الگوی حرکتی دست انسان، دارای قیمتی بالاتر نسبت به سایر انواع دستکش می باشد.
دستکش های جراحی و لاتکس حریر تقریباً در یک رده قیمتی قرار دارند.